Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låneförmedlare om man har ett sämre betyg

Kanske finns nån tråd om detta men jag hittar den inte isåfall.

Vilken låneförmedlare ska man vända sig till om man har ett sämre uc betyg, tips någon?

Det är ju inte låneförmedlare som bedömer din kreditvärdighet utan varje enskild bank. Så söka kan du göra hos alla förmedlare.

Du kommer att se på de erbjudanden du får vilka som bedömer dig som reko

Finns ju låneförmedlare som är bättre och sämre.
Så givetvis så spelar det roll viken låneförmedlare man använder.

Har själv dåliga förutsättningar och behöver ett samlingslån, har kikat på advisa och axofinans. Dom verkar samarbeta med banker som passar mina förutsättningar.

Advisa är skit tror att ansöka till exempel balanzia än att gå via låneförmedlare ökar chanserna till lån. Hände mig så iaf , nekad hos alla.via lendo.m tog kontakt direkt me balanzia och fick lån på 150k .

Är det någon som har erfarenheter ifrån cash loans,ska vara en lånförmedlare som är speciellt för kunder med betalningsanmärkningar och med sämre UC.?

Är det någon som har erfarenheter ifrån cash loans,ska vara en lånförmedlare som är speciellt för kunder med betalningsanmärkningar och med sämre UC.?

Dom har väl bara samlat låneförmedlare och banker som ger lån till de som har sämre förutsättningar(?)
Alltså inga låneförmedlare.

Däremot så fick jag lån hos GoodCash när jag hade betalningsanmärkning och usel UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp