Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

låneförmedlare eller medlemslån

Hej !
Står i valet och kvalet om hur jag ska göra för att samla ihop och förhoppningsvis få bättre ränta..är medlem i ett TCO fackförbund och danske bank erbjuder 6,3 i ränta...men hört att dom är hårda..Vill inte slösa en förfrågan i onödan plus att jag tänker att jag kanske kan få bättre ränta än så ..
Mina förutsättningar är följande:
Lån sevenday bank :322000 ränta 7,35
Lån Collector Bank:8650 ränta 8,4
Bolån seb Bank:2795000(delar med maken)
Inkomst 39465/mån
Inga krediter
Vill slå ihop dom två lånen ... skulle helst vilja ha rak amortering betala av på max 5 år . Vad säger experterna Lendo med flera banker eller danske bank (med risk för avslag då ..)
3 förfrågningar(maj,nov,dec) 0,3 i uc .

Senast ändrad:
Har du 8K hos Collector?

Varför inte bara slutlösa det av lönen?

Lite för mycket utgifter denna månad tyvärr... årsräkning på försäkring och bilskatt bla ...

Jag tror att du kommer få bud.

Gör det stor skillnad om jag håller ut till maj 1 förfrågan mindre och hunnit betala av Collector..

Du har väl ingenting överhuvudtaget att förlora på att testa?
Nä I guess not förutom en förfrågan då..antar att jag testar Lendo först ...får jag inget bra där väntar jag till maj när den förfrågan går ut och testar danske bank.Tack för svar ?Kan återkoppla om jag fick nåt bra !

Nä I guess not förutom en förfrågan då..antar att jag testar Lendo först ...får jag inget bra där väntar jag till maj när den förfrågan går ut och testar danske bank.Tack för svar ?Kan återkoppla om jag fick nåt bra !

Berätta gärna hur det gick för dig!

Hur länge har du haft lånet hos Sevenday?
Har du barn? Hur många?
Baserat på det du skrivit så gissar jag att det är möjligt att du får detta som lägst: 5,99% av Norwegian och
5,88% av LSB. Dock tror jag på 6,49% som bäst och utan rak amortering och beroende på hur länge du haft lånet hos Sevenday så blir det inte värt för dig att byta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp