Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låneförmedlare, alla banker tar inte del av ansökan?

500k årsinkomst
Synliga uc lån 800K
U-Skott 187k
Utanför lån 2,5 milli ! En lååååååååång historia.
Uc score 7% så visst fan funkar det ibland o få lån.
4FF
Jäklar så skönt, stort stort grattis igen! Hoppas jag har samma lycka som också tänkt söka liknande belopp den här veckan.

Fanns en del faktorer i detta. Belopp/år etc etc.

men då 13 banker som faller bort om man fyller i något år/Belopp över dom så faller de bort
Så då Vatt lånet utbetalt efter en mardröm av ångest.
Först när inte alla fick del av ansökan.
Sen märkligt nog när Brocc Var den som gav bäst bud.
Sen när jag godkände och såg att de tog instandor, och jag är speldjävulens jävel.
Men trots mitt jätte märkliga konto med vinst/förlust bongar så gick allt hem ändå.
min lön på 35K och diverse vinster på 30-40k så fråga de inte ens om allt konstigt ,

så 350k till 8% är i hamn.
Men vilken jävla pers det var med allt.

så nu ska jag bara fortsätta bygga ihop allt skit.
Grattis!

Jäklar så skönt, stort stort grattis igen! Hoppas jag har samma lycka som också tänkt söka liknande belopp den här veckan.
Så tråkigt bara att jag är ”tvungen” att dra in degen vid sidan om mitt vanliga jobb.

Så då Vatt lånet utbetalt efter en mardröm av ångest.
Först när inte alla fick del av ansökan.
Sen märkligt nog när Brocc Var den som gav bäst bud.
Sen när jag godkände och såg att de tog instandor, och jag är speldjävulens jävel.
Men trots mitt jätte märkliga konto med vinst/förlust bongar så gick allt hem ändå.
min lön på 35K och diverse vinster på 30-40k så fråga de inte ens om allt konstigt ,

så 350k till 8% är i hamn.
Men vilken jävla pers det var med allt.

så nu ska jag bara fortsätta bygga ihop allt skit.
Starkt jobbat @Inflames !!

Bara sjukt nyfiken hur du lyckats hålla dig flytande med skulder på över 1.5 miljoner dock?
Antar att redan mycket av det är lagda i större samlade lån?

Ifall det är privat, så strunt i min fråga bara!

Starkt jobbat @Inflames !!

Bara sjukt nyfiken hur du lyckats hålla dig flytande med skulder på över 1.5 miljoner dock?
Antar att redan mycket av det är lagda i större samlade lån?

Ifall det är privat, så strunt i min fråga bara!
Tyvärr genom spel! C.a 30K i månaden in
mycket jobb övertider
Helt ok lön ändå

många privata är istort sett ingen ränta på men tuffa att ha och göra med. Påfrestande att ha de där.
men så ja fortsätter dra in det ja behöver i spel och lite övertider på jobbet så har ja ändå rätt bra över.

Skulle råda dig att kontakta den låneförmedlare du väljer och gå igenom allt. För vissa banker får inte del av din ansökan pågrund av summa/Årtal
Faktiskt uruselt enligt mig. Oavsett bank och deras maxbelopp o årtal så ska alla kunna se den . Kan ju vara att får man inte på typ 350 så kanske 50-100 kunde räddat upp mycket annat.
Falsk marknadsföring tycker ja det är.

Grattis! Skönt att det gick igenom.

Jag har också samma rädsla om att de kan kolla konto när jag söker lån i april när min inkomst uppdateras pga spel.
Jag tänker söka om samma summa. Jag är ny på jobbet och har inkomst 130k för 2020.
Nu i april blir det 330k med 7ff där de flesta är över 6 månader gamla. I övrig har jag 30k krediter, 45k remember och 15k qliro som syns på UC. Tror du jag kommer få några bud?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp