Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låneerbjudanden - vad hade ni valt?

Hej!
Hur gick det samtalet till? Har funderat på att ringa själv men vet inte vad/hur jag ska lägga upp samtalet, har du nåt tips?
Ringde faktiskt bara och sa att jag hade varit privatlånekund hos de en längre tid och betalat på mina lån i tid och var nöjd med båda kundservice och deras hemsida (man får ju sweettalka lite :) men jag tyckte mitt ränta var för högt . Du kan även säga att du har fått erbjudande från annan bank till lägre ränta , men risken är att de begär underlag på det, nu gjorde de inte det med mig;)

Valde till slut Marginalen, tänker släcka mitt Ica-lån eftersom Marginalen har över 1,5 procents bättre ränta. Sedan pumpar jag in det som blir över, cirka 80 000, på Ikano, samt ett kreditköp med en ränta på 20 procent. Ikano gav faktiskt också en räntesänkning när jag hörde av mig till dem. Så det här blir nog bra för tillfället.

Valde till slut Marginalen, tänker släcka mitt Ica-lån eftersom Marginalen har över 1,5 procents bättre ränta. Sedan pumpar jag in det som blir över, cirka 80 000, på Ikano, samt ett kreditköp med en ränta på 20 procent. Ikano gav faktiskt också en räntesänkning när jag hörde av mig till dem. Så det här blir nog bra för tillfället.
Hej!
Har hört att det är en jäkla mek med ica banken när man vill släcka deras lån. Funderar på göra det själ vi om det går. Återkoppla gärna hur du fick gå till väga för att göra ica banken nöjd.
Lycka till!

Hej!
Har hört att det är en jäkla mek med ica banken när man vill släcka deras lån. Funderar på göra det själ vi om det går. Återkoppla gärna hur du fick gå till väga för att göra ica banken nöjd.
Lycka till!
Ja, jag har amorterat extra en del och det är klart osmidigast med Ica banken. Nu ville Marginalen själva lösa mina lån, så hoppas att de lyckas. Är dock inställd på att det här kan ta tid...:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp