Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

LånaLåna är de aktiva

Hej jag sökte på LånaLåna idag, tidigt på morgonen, mmsade in bild på mig och körkortet som det stod. Stod att ansökan före kl 13 innebar utbetalning samma dag. Hörde inget på mailen eller smsen så jag sökte igen, fortfarande innan kl. 13.

Har ännu inte hört ett ljud från dem, är det någon här som vet om de är aktiva ens?

Låga priser. Hade ju varit toppen med den där tusenlappen precis innan lön :/

Hej jag sökte på LånaLåna idag, tidigt på morgonen, mmsade in bild på mig och körkortet som det stod. Stod att ansökan före kl 13 innebar utbetalning samma dag. Hörde inget på mailen eller smsen så jag sökte igen, fortfarande innan kl. 13.

Har ännu inte hört ett ljud från dem, är det någon här som vet om de är aktiva ens?

Låga priser. Hade ju varit toppen med den där tusenlappen precis innan lön :/

Kan variera från dag till dag.

Finns dessa fortfarande?
UC?
Någon som lånat på senare tid?

De svarade mig ett par dagar sedan att de tar Creditsafe

Så kan jag lita på att de ger sms lån utan uc?
Ovan har David1979 nämnt att de tar Creditsafe, så du kanske borde fundera på om du med UC menar Upplysningscentralen, eller menar du kreditupplysningar i allmänhet?

Senast redigerad av en moderator:
Hej ! Någon som blivit beviljad av dessa lånalåna med kassa förutsättningar ?

Funderar oxå på de ? Har oxå kassa förutsättningar dålig ucscore,Hur ser dina förutsättningar ut ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp