Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna trots redan hög belåning

Hej

Har en massa smslån som jag behöver bli av med, har dock redan blancolån över min inkomst, är det ens lönt att försöka? min uc ser ut som följande.

Inkomst 397 000
Överskott 10 000
FF 7st
Kreditbetyg 5,2

blancolån 509 000

Är det bättre att söka samlingslån eller nytt lån? kan det bli problem om man söker ett samlingslån och kreditgivaren får reda på att det är smslån och inte dem synliga krediterna som ska lösas? Jag behöver låna 75000 för att lösa mina samtliga smslån. Dem kostar mig 10000 i månaden bara att förnya, har lyckats genom att jobba över hittills, men känner att jag kommer gå in i väggen om jag ska fortsätta jobba dygnet runt bara för att hålla mig över vattnet.

Maila balanzia din uc och det du vill ha gjort, kolla om det är något dom ka hjälpa med. Stora problemet är din enorma blancoexponering i förhållande till inkomst. Men vad kommer överskott av kapital fråm?

Maila balanzia din uc och det du vill ha gjort, kolla om det är något dom ka hjälpa med. Stora problemet är din enorma blancoexponering i förhållande till inkomst. Men vad kommer överskott av kapital fråm?

Sålde min lägenhet förra året, annars hade det varit ett rejält underskott...

Sökte hos balanzia för ca ett halvår sedan, fick nej hade dock mycket sämre kreditbetyg då. Är det lönt att testa Lendo, eller det blir tvärt nej pga belåningen?

Jag fick på Remember med liknande blanco o något sämre inkomst (360 000). Hade runt 12 % i betyg. Så behöver inte vara helt kört via lendo. Har du nån förfrågning som försvinner snart så kanske betyget kan bli ännu bättre innan du söker.

Hej

Har en massa smslån som jag behöver bli av med, har dock redan blancolån över min inkomst, är det ens lönt att försöka? min uc ser ut som följande.

Inkomst 397 000
Överskott 10 000
FF 7st
Kreditbetyg 5,2

blancolån 509 000

Är det bättre att söka samlingslån eller nytt lån? kan det bli problem om man söker ett samlingslån och kreditgivaren får reda på att det är smslån och inte dem synliga krediterna som ska lösas? Jag behöver låna 75000 för att lösa mina samtliga smslån. Dem kostar mig 10000 i månaden bara att förnya, har lyckats genom att jobba över hittills, men känner att jag kommer gå in i väggen om jag ska fortsätta jobba dygnet runt bara för att hålla mig över vattnet.

Balanzia tror jag inte är någon idé . Du får inte ha lån över din inkomst där . Detta fick jag i svar när jag mailade dom .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp