Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna trots kronofogden?

Vad har du för tråkig attityd?
Du hade ju inte så mycket att säga heller som det verkar.

Jag har inte något med årets medlem att göra, att det står så får du ta med dom som röstat, jag har inte bett om det.
"Ingen avsikt att vara"tråkig attityd.Du verkar hård och rakt fram med dina svar då får du tåla lite själv.Han/hon försökte bara få råd, tycker att din svar får en att må ännu sämre.
Om du är ändå framröstad som "mest hjälpsamma medlem"bete dig också som en.
God Jul

"Ingen avsikt att vara"tråkig attityd.Du verkar hård och rakt fram med dina svar då får du tåla lite själv.Han/hon försökte bara få råd, tycker att din svar får en att må ännu sämre.
God Jul
Fast vad är fel med å va rak i sina svar? Måste man linda in allt i bomull? Kränkt måste va den nya folksjukdomen…

God Jul
Jag är inte mycket hjälpt av vad du tycker att olika svar kan ha för vidare inverkan.
Jag har inte bett om att bli vare sig nominerad eller framröstad, det är andras ansvar och ingen roll jag tar på mig.

Tack.

Diskussionsforum där andra inte får lägga sig i, måste bli väldigt enkelriktade diskussioner.
Lånemonologen kanske?
Asså,en till sådan duktig? Säger samma sak till dig, lägg dig inte i.Jag reagerade bara på Lasermannens svar, ingen annat.

Nu släpper vi försöken att få till tjafs.
Kan någon svara på trådskaparens frågor eller ge tips om hur hen ska reda ut saken i stället.

Nu släpper vi försöken att få till tjafs.
Kan någon svara på trådskaparens frågor eller ge tips om hur hen ska reda ut saken i stället.
Ja, tack.Om någon snällt ber om råd ska man försöka hjälpa till på ett bra och mänskligt sätt .Ha det fint

Senast ändrad:
Finns det nåt lån/samlings lån eller omstarslån. Har kronofogden pga att jag gjorde bort mig som ung och tog massa sms lån i tidigare år. Nu har jag fast inkomst på ca 28500 före skatt. Och tyvärr har jag inte fått beviljat skuldsanering. Har en skuld på ca 250k hos kronofogden. Äger ingen bostad och lever själv. Ingen partner, syskon eller föräldrar. Snälla hjälp.

Hur många olika lån har du? Är inte en möjlighet att du har löneutmätning och blir fri den vägen nu när du har fast jobb? Skulden är ju inte jättehög.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp