Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna ihop smålån till ett lån

Detta är helt otroligt Kämpat tre år för att hålla huvudet uppe innanför kronofogdens klor.
Har betalt av på 15 lån (idiotisk men så är det)
Äntligen fri från kfm ville jag låna ihop smålån till ett lån
Men nejdå eftersom jag smålånat och dragit på mig 21 uc under sista året (för att kunna äta) blev det tvärstopp.
Men jag tänkte har jag levt på hoppet i tre år klarar jag ett år till och pantbanks prylarna får ligga kvar
Det går att leva snålt endast 10 mån till
Då kommer smällen
Hyresvärden kommer på att jag börjat betala in hyra en månad för sent och därmed skyldig en hyra och den ska betalas snarast då den ligger på fjolårets budget
Nu vet jag inte hur jag ska jag får ju inte lån NÅGONSTANS med 21 förfrågningar
Fick nej från nettofinans och credento idag.
Vad i H gör jag nu
Tre år och fyra mån FÅR inte vara förgäves

har du hört med hyresvärden om du kan få betala halva hyran av den du ligger efter med?du kommer ev få betala ordinarie månads hyra plus halva. för hyran måste du fixa nu första hand överallt annat.andra räkningar får vänta.

men har du provat lendo då.vilka har du provat förutom de 2 du skriver.

Hej,

Du kanske har kommit ifatt nu med hyran.
Jag har varit i samma situation som Du, det första är det hyran som jag har betalat, det är viktigt. Sen har jag gjort en avbetalningsplan med olika Inkassoföretag, det är viktigt att man kontaktar dessa så att det inte går till Kronofogden. Hyran är viktigast, vill man byta lägenhet så vill man ju inte ha några anmärkningar ifrån Hyresvärlden.

Hoppas att det går för Dig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp