Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

låna hos Meddelandelån efter inkasso?

Det var många år sedan jag provade meddelandelån, tror det gick till inkasso då...
- hur är de med låna efter inkasso? Vilken upplysning? Ringer de upp?
Tacksam för svar!

Det går bra att låna även om det legat på inkasso och även om du betalat med avbetalningsplan. Dom använder inte UC utan typ businesscheck eller något. Då du är gammal kund tror jag inte dom ringer upp.

Det går bra att låna även om det legat på inkasso och även om du betalat med avbetalningsplan. Dom använder inte UC utan typ businesscheck eller något. Då du är gammal kund tror jag inte dom ringer upp.

Har meddelandelån bytt inkassobolag? Såg på fakturan att de faktureras numera av gothia

Gothia

De godkänner ditt förslag.jag har själv lån på 6000:- och skall dela upp det på 10 månader.

alex 2 hur är det att ha och göra med Gothia inkasso? Har du kontakt med dem enbart via hemsidan eller har du ringt dem för att bestämma belopp? Hur lång tid tog det innan du fick inkassobrevet från Gothia? Flera frågor från mig men jag hoppas på svar från dig. Funderar på att låta mitt Meddelandelån gå till inkasso men jag behöver få veta att de godtar avbetalningsplan på flera månader.

har Gothia avbetalning på vardagsllånet. de gick utan problem med på 4 månader.

Vilket intryck har du fått av Gothia inkasso jämfört med Svea eller Intrum?
Föreslog du själv vilket belopp du ville betala varje månad eller bestämde dom? Har blivit lite bränd av inkasso bolagen och när man läser runt är många missnöjda med Gothia,Intrum och Svea. Kan det vara så att Gothia är lite bättre att ha att göra med? Tacksam för svar innan jag låter mitt Meddelandelån gå till Gothia

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp