Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna hos BlueStep o skuld hos kronofogden?

Har en skuld hos kronofogden på 38 tusen samt en avbetalning på 32 tusen och ett lån på 39 tusen. Skulle så gärna vilja ha bort min skuld hos kronofogden o på så sätt få mer över varje månad o sen betala bort resten..S

nåt om att man kunde låna hos dom trots skuldsaldo hos kronofogden. Erfarenhet nån??

Har fast jobb o går på månads lön

Har en skuld hos kronofogden på 38 tusen samt en avbetalning på 32 tusen och ett lån på 39 tusen. Skulle så gärna vilja ha bort min skuld hos kronofogden o på så sätt få mer över varje månad o sen betala bort resten..S

nåt om att man kunde låna hos dom trots skuldsaldo hos kronofogden. Erfarenhet nån??

Har fast jobb o går på månads lön

Tveksamt. Vet att endel går med på att lösa sånna skulder om man har säkerhet i form av bostad eller dylikt. Annars är det nog kört.

Tveksamt. Vet att endel går med på att lösa sånna skulder om man har säkerhet i form av bostad eller dylikt. Annars är det nog kört.

Misstänkt e de men jag hitta ingen info om de på deras hemsida så därför ja undrade här..då kanske de inte är nån idé o ringa dom imorgon ens

Misstänkt e de men jag hitta ingen info om de på deras hemsida så därför ja undrade här..då kanske de inte är nån idé o ringa dom imorgon ens

Fick den här reklamen nu o_O

B343974F-F6B6-417C-9033-47AE9BC164FC.jpeg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp