Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna av Good cash. Nån??

Jo jag fick svar precis nu...dom hade ringt kronofogden o kollat tydligen..tyvärr hade jag ett betalnings föreläggande som kom in dit för 2 månader sen men jag betalade bort de samma dag så de försvann sen men de va anledning sa dom på Good cash...dom sa ja va Välkommen om en månad o ansöka igen men vadå blir man godkänd då elr om ja klarar mig från betalings före läggande i om 4 veckor......då tar dom en till uc :(
Dom beviljar inte så mycket som de säger på sin hemsida om man läser på forumet här. Men egentligen så var glad att du inte fick låna, dom är inte så mysiga att ha och göra med om du sen inte kan betala tillbaks lånet. Lite tur i oturen skulle jag kalla det! Hoppas det löser sig ändå!

Ligger efter med 4 avbetalnings planer nu så dom kommer garanterat gå te kronofogden nu :/ hade hellre önskat att Good cash beviljat de där lånet så ja slapp kronofogden o anmärkningar :/ o en mindre månads summa.... har precis miskat mina anmärkningar från 18 till 8 st....vill verkligen inte ha fler :(

Ligger efter med 4 avbetalnings planer nu så dom kommer garanterat gå te kronofogden nu :/ hade hellre önskat att Good cash beviljat de där lånet så ja slapp kronofogden o anmärkningar :/ o en mindre månads summa.... har precis miskat mina anmärkningar från 18 till 8 st....vill verkligen inte ha fler :(
Vilka fyra bolag ligger du efter med?
Jag ber att vivus inkasso vägrade ge mig uppskov oxå, jag ringde upp flera gånger och tjatade. Jag sa att de ligger i deras intresse oxå att jag kan betala av lånet. Och att det finns regler och principer som dom oxå måste följa, sen sa jag att jag kommer anmäla dom till FI och till Konsumentombudsmannen. Och sen sa jag att dom kunde skicka till KF för jag äger ingenting i alla fall och sen kan ja sluta jobba så kör vi på det! Sen la de upp en ny avbetalningsplan. Hahah jag fick kämpa för det. Var helt slut i två dagar.

Dom beviljar inte så mycket som de säger på sin hemsida om man läser på forumet här. Men egentligen så var glad att du inte fick låna, dom är inte så mysiga att ha och göra med om du sen inte kan betala tillbaks lånet. Lite tur i oturen skulle jag kalla det! Hoppas det löser sig ändå!
Jag tror att de beviljade alldeles för mycket till att börja med och att i takt med de kreditförluster som uppstått, däribland undertecknad, så har de helt enkelt i ren självbevarelsedrift behövt skärpa kraven på låntagarna. Detta borde egentligen avspegla sej på informationen på hemsidan kan man tycka.

2 Frågor om dessa.

1: Hur snabba brukar dom vara?
2: Rapporterar dom in skulden till UC?

Skumt att dom rapporterat in vissas skuld men inte andras?

Verkligen konstigt! Mitt lån hos Goodcash syns inte på min UC. Enda som syntes var den FF när jag sökte.

Hej,
Dom är relativt snabba, 1-2 bankdagar ungefär. UC togs, FF registrerades men skulden syns inte på UC för varken mig eller min sambo. Tog lånet förra året.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp