Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna av Axo

någon som har erfarenhet av axofinans? Skickar dom brev hem som avida eller kan man sköta allt digitalt som hos Lendo? Ser att de har banker som ”lättare” beviljar vid sämre förutsättningar nämligen.

Har använt Axo vid ett par tillfällen fungerat mkt bra - allt elektroniskt .
Min upplevelse väldigt bra service.
Snabba svar.
Lycka till

Har dom inte exakt samma banker som Advisa?

Dem har mindre antal banker än tex Advisa. Förut körde dem med att dem gav ”ett bästa erbjudande” iaf enligt dem, annars kanske det är bättre avtal med den banken. Men man får ej se sina erbjudanden - axo finans väljer. Så var det förut iaf. Men vet inte om dem har ändrat.

Någon som har koll och kan svara... vilka banker har Advisa som inte Axo har?

Advisa har många fler banker än Axo. Typ Ica, Swedbank, SEB, Ikano, Byax, Credento, Moank, Nordnet, Med mera, Lån och Spar bank och några till. Axo har Nordax, det har inte Advisa. Kan lätt ha missat några avvikelser men detta fick jag ihop nu.

Advisa har många fler banker än Axo. Typ Ica, Swedbank, SEB, Ikano, Byax, Credento, Moank, Nordnet, Med mera, Lån och Spar bank och några till. Axo har Nordax, det har inte Advisa. Kan lätt ha missat några avvikelser men detta fick jag ihop nu.
Tack för infon :) Verkar som att Advisa blivit mer etablerad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp