Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 80 Tusen

Hej tänkte låna 80 tusen för att få bort alla krediter.
mina förutsättningar är följande
6 ff den senaste togs den 23 augusti i år
Inkomst månadslön 32000 innan skatt
4,2 på uc
Mina lån är följande 638 tusen blanco och 90 tusen på kredit var av 52 tusen utnyttjat sen är är resten utanför uc ca 30 tusen.
Så vad tror ni

Hur gick det med ansökan du gjorde i måndags?

Ansökan jag gjorde på måndag var bara till Remember och jag fick avslag eftersom jag hade sökt med fru innan.
Men men månaden innan vart jag beviljat att höja med 70 tusen men jag tog det inte dum som jag vara och det vara bara på mig själv då,
Remember sa att jag kunde söka hos dom i morgon. Men jag tänkte det är väll bättre att söka på lendo ps de sa att ansökan jag hade medsökande förstörde allt

Lycka till, hoppas att det kommer bli bra!
Hej slängde in en ansökan nu men kom på vilka år ska man ta på har fått 2 erbjudande nortmhil eller vad de heter. Ja sökte på 12 år borde jag ändra eller förstör jag allt

Hej slängde in en ansökan nu men kom på vilka år ska man ta på har fått 2 erbjudande nortmhil eller vad de heter. Ja sökte på 12 år borde jag ändra eller förstör jag allt
Jag skulle låta bli som det är, om du är ok med räntan och antal år.

Fick från Remember på 350 tusen men tar jag det så tar väll de bara bort lånet jag har hos dom ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp