Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna 60000-70000:-

ikano

Undrar om Ikano är en sådan bank som ringer upp efter ansökan och sedan ringer efter att lånet är taget och vill sälja försäkringar etc etc?? Har telefonfobi!

Mig har dom aldrig ringt, men jag dom ibland då jag inte haft täckning på kontot då autogirot skall dra men dom har varit hur trevliga som helst alltid. :)

ikano

Vet ni ansökningsprocessen hos ikano? Går allt smärtfritt via datorn eller ringer dom och härjar?

Jag tog Ikano via Lendo...dom har alltid gett mig mig lägsta ränta dom gångerna jag använt Lendo... Ikano härjar ingenting, väldigt nöjd med dom och dom bryr sej inte om man e flera dagar sen med betalningen...ringer man dom å säger man e sen e dom bara trevliga oxå.
Så e du sugen på Ikano kör via Lendo...får du inget erbjudande från dom där har du väl för många UC men samtidigt kanske någon annan långivare erbjuder dig lån istället på samma UC. :)

Jag är ute efter samma sak. 60-70.000kr lån men har cirka 30 UC förfrågningar... ikano bank hjälper inte ens om man har typ 10st. Har inte hittat någon bank än som kan hjälpa med lån trots att man uppfyller allt annat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp