Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna 600 tusen på Advisa?

Nån som provat söka 600k på Advisa? Vilken bank lånar ut så mkt där?

Och stämmer det man får ungefär samma erbjudanden om man söker 600k el 300k på Advisa, alltså lägre belopp el får man färre erbjudanden om man söker 600k?

Lite sugen på att testa och välja lösa för hela lånesumman och se vad man får.

Inkomst 480k
Synliga blanco 500k (2st)
Underskott 134k
UC score 0,9 (mkt bra)
4ff

Lästa just det på Advisas Frågor&svar, var nåt nytt för mig

"Kan jag ändra ansökt lånbelopp?

Ja, du kan alltid justera beloppet i efterhand. Eftersom kreditupplysningen endast gäller i 5 dagar så rekommenderar vi att du hör av dig till oss så fort du upptäcker att du vill ändra beloppet."

Så man kan justera ned sökta belopp utan att ny UC upplysning tas inom 5 dagar?

Spännande:) tror inte många har testat detta. Terry är nog intresserad av resultat av detta:)
Jo det stämmer att man kan även få lägre belopp än vad man har sökt.
Jag hade dock ringt till Advisa och frågat de.
Återkoppla gärna!

Väldigt intresserad!

Jag har dock gjort en omfattande sammanfattning av dom största bankerna hur mycket dom kan låna ut, samt vilka av dessa som kräver medlånesökande och vid vilket belopp.
@Lasseman hade efterfrågat det här inlägget en gång så jag hoppas att han kan hjälpa mig hitta det inlägget.

För övrigt hoppas jag att du gör den här ansökan för jag är oerhört nyfiken på svaret.

TourettesGuy tar en för laget åter igen.
Du utses till Novembermånads stjärnskribent redan nu :D!

Sökte precis nu.. Rasade in massa erbjudanen direkt. Collector bäst so far som erbjuder 472 tusen till 7,8% ränta 15år :O Galet, ska kolla mer lite senare ilväll, inte hemma nu. Återkommer

Underskott verkar inte finnas i deras ordböcker... Nu får jag planera lite och invänta alla. Fått lite mindre summor på runt 100k oxå. Uppdaterar..

Men ingen är upp på 600.000?
Det intressanta är att du redan har 500.000 i Blanco så med detta hade du landat på 1.1....
Säg mig när är din senaste UC-förfrågning ifrån?

Vilken ränta får du av Komplett respektive BN?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp