Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna 50 000 med fast anställning och betalningsanmärkningar? Går det?

Uppdatering
Från: ViaConto AB <info@viaconto.se>
Skickat: den 13 november 2018 10:28
Återigen vi beviljar inte krediter till de som har ett skuldsaldo hos kronofogden.

Från: Vivus.se <support@vivus.se>
Skickat: den 13 november 2018 10:47
Har du en skuld på KFM kommer du dessvärre inte bli beviljad ett lån.

Svea Ekonomi JA
Viaconto NEJ
Ferratum NEJ
Primalcapital NEJ
Vivus NEJ
Frogtail NEJ

Låter Daypay dig ta ett lån där på 20.000 fast du har skuldsaldo hos Kronofogden?!

Kan du låna av mamma så gör det. Dra inte på dig massa FF i onödan. Sen bara vänta tills skuldsaldot är borta.

Låter Daypay dig ta ett lån där på 20.000 fast du har skuldsaldo hos Kronofogden?!
Verkar vara lite god dag Yxskaft över dem DayPay.

Först var jag välkommen att söka tror skuld hos KFM som lånet skulle gå till. Sen frågade jag 1 gång till
"Men är ni helt säkra på att det inte är något hinder att jag kan låna om skulden finns hos KFM och jag använder ert lån att betala av KFM skulden med ?"

Fick nu annat svar, TROLIGTVIS DISKVALIFICERAD PGA KFM SKULD. Såna här typer är de sista jag behöver. har lagt alldeles för många timmar på detta redan.

"Hej

Har du aktiv skuld hos KFM så kommer du ej bli beviljad lån troligtvis.
Men vi kan inte se på förhand hur stora dina chanser är.

Trevlig dag!

Med vänliga hälsningar,
Daypay Kundtjänst"

Nej alltså jag tror att det tyvärr är hopplöst att få den skulden löst med hjälp av en aktör, ja förutom då Svea som har aningen speciella upplägg...

Goodcash accepterar historisk skuldsaldo och anmärkningar. Vet dock ej hur det är med aktuell skuld hos KFM

Det finns ganska många aktörer som accepterar dom premisserna. Exempelvis Avida,Balanzia,BigBank....Men här är det en befintlig skuld och då är det omöjligt.

Jag har ju ett befintligt bolån, jag har fast jobb. Lgh är belånad till 60%. Jag hade bara behövt öka belåningen med 50 000 kr.

Eller om jag kan ta ett privatlån. Skulden till KFM nollas i samband med det.

Jag är inte ute efter något som ingen annan får utan i första hand ett besked.

Om det inte går kan jag sluta jaga bankerna efter ungefär 2-3 arbetsdagar effektiv nedlagd tid och fokusera på en annan lösning, tex sälja lgh och ta handpengen att betala ev med bums.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp