Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

låna 30k till skatteskuld/kfm

Fick en skatteskuld efter jag la ned min firma..
28k ska betalas nu den 26e

idag har jag fast anställning på ett nytt jobb.
5 anmärkningar låg kreditvärdighet. kämpar med mina räkningar som jag nästan har uppnåt med att kunna leva normalt, fram tills min skattesmäll kom..

nu har jag en fråga.

finns de någon chans att låna 30k någonstans med 5 anmärkningar och låg kreditvärdighet (67,4%) eftersom det är statens pengar så går det direkt till kfm och de gör en löneutmätning vilket jag vill försöka komma ifrån .

så nu frågar jag er med någon erfarenhet om det går att låna...

tack på förhand...

Eller kan lasseman hjälpa mig innan något sker ( rekommendation eller något) ? dock tänker jag nog inte skriva hela min resa här men har kämpat nu i över 7 månader.

Nej det jag har att komma med är betala eller löneutmätning, tyvärr inte mycket mer än så

det går inte göra nån avbetalningsplan eller något med kfm ?

Nej sådana är mäkta sälllsynta. Men du kan ju betala det du kan då och då, så blir resan med löneutmätning kortare.

En av förutsättningarna för en plan är att det är fördelaktigt för staten. Det innebär i korthet att du ska betala minst lika mycket som en löneutmätning ger.

Nej sådana är mäkta sälllsynta. Men du kan ju betala det du kan då och då, så blir resan med löneutmätning kortare.

En av förutsättningarna för en plan är att det är fördelaktigt för staten. Det innebär i korthet att du ska betala minst lika mycket som en löneutmätning ger.

aha så det är så pass :/ ja vi får väl se vad de säger. när det kommer.

antalet anmärkningar kan ju vara ett problem, men du har ju inget att förlora på att göra en ansökan på tex lendo, det finns några där som beviljar trots anmärkningar, även om du nu hade lite många. Men som sagt, du har ju inget att förlora på att någon skulle få för sig att bevilja ett lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp