Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 300.000 med 5.4 scoring

Gjorde ansökan på lendo idag. Jag blev beviljad hela beloppet med 7,2% ränta. Erbjudandena fortsätter att komma in så jag avvaktar lite med att välja, tack för hjälpen!

Senast ändrad:
Intressant att få veta vilka som beviljar, iaf några. Jag är jätteintresserad av info från andra som söker samlingslån.

Gjorde ansökan på lendo idag. Jag blev beviljad hela beloppet med 7,2% ränta. Erbjudandena fortsätter att komma in så jag avvaktar lite med att välja, tack för hjälpen!
Bra! Utan ff senaste halvåret och framför allt senaste tre månaderna, ett bra betyg och bra kredithistorik så är det möjligt! Uppdatera gärna :)

Så. Då valde jag till slut marginalen som erbjöd mig 350.000, jag valde att utöka för att även få med betalkollen som jag har 40 papp utnyttjat på för att få precis allt under samma tak, betalkollen har för övrigt varit till stor hjälp så här i slutspurten. Räntan hamnade på 7,8%, en stoor förbättring jämfört med tidigare. Månadskostnad 3618 kr, därmed sänker jag min månadskostnad med 4500 kronor, har även gått ur svenska kyrkan vilket också sänker mina kostnader. Nu kommer jag att få ekonomin att gå runt och jag kommer även sova bättre på nätterna. Otroligt skönt.
Mvh

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp