Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 14000 kr för att lösa sms lån

Har ff inte förstått mig på den här lånevärlden. Sitter i en sits där jag skulle behöva låna helst 14000 för att lösa sms lån. Förra årets inkomst deklarerade jag endast för 155000, då jag studerat innan. Har fast anställning, inga bet anm., 6 förfrågningar. Senaste i jan, blev nekad hos cash buddy då på 7000!
Är det ngn ide att försöka igen, 2 förfrågningar har försvunnit sen dess. Har ca 108000 i blanco sen innan också.

sök hellre hos lendo.flera banker men 1 uc.skulle du få avslag av alla där så är det något som inte de godkänner.kan vara årsinkomsten.utgifter,underskott.hur länge har du varit anställd tex.men pröva.

Har du 108000 i blanco sen tidigare och en taxerad inkomst på 155000 kan det nog bli svårt att hitta ett lån via nätet, vad säger din lönebank då? Med fast jobb och en bättre inkomst och inga förfrågningar borde dom kunna ge dig ett litet lån elller en kredit på lönekontot på 15-20 tusen.

Har du inte föräldrar du kan låna av? 14 lax är ju ingenting....

Nej, inga föräldrar att låna av, är ingen ungdom. 14000 är kanske inte jätte mkt, men tillräckligt när man behöver dom... Men ibland verkar det som att bankerna kan godta en bet.anm. bättre? Min ordinarie bank har tidigare varit knorriga så det är nog ingen ide, sen är det ju det där med att dra på sig fler uc..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp