- Meddelanden
- 66
- Mottagna reaktioner
- 27
- Poäng
- 102
Tjena spelmissbrukare här, trilla dit ordentligt 2016 lånade runt en halv mille och fick tott 24betalnings anmärkningar.
Har med hårt arbete och en god vän som kunde låna ut en större summa pengar.
Nu till min fråga har 11000 i skuld till min vän, min väns situation har förändrats och pengarna skulle behöva in fortare än vad jag nu betalar av, i dagsläget betalar jag 7000. När tror ni att man skulle kunna få ett hyfsat blanco förstår att det är rätt kört nu.
Inkomst runt 550000
Anmärkningar 16 kvar de flesta försvinner i mars å juli och de fyra sista i oktober.
Risk 38 vad jag kan se på mini uc.
En förfrågan.
Hur mycket påverkar anmärkningarna betyget?
Tror ni att jag kan få ett hyfsat lån när anmärkningarna försvinner i juli och jag då har fyra st kvar?
Mvh W
Har med hårt arbete och en god vän som kunde låna ut en större summa pengar.
Nu till min fråga har 11000 i skuld till min vän, min väns situation har förändrats och pengarna skulle behöva in fortare än vad jag nu betalar av, i dagsläget betalar jag 7000. När tror ni att man skulle kunna få ett hyfsat blanco förstår att det är rätt kört nu.
Inkomst runt 550000
Anmärkningar 16 kvar de flesta försvinner i mars å juli och de fyra sista i oktober.
Risk 38 vad jag kan se på mini uc.
En förfrågan.
Hur mycket påverkar anmärkningarna betyget?
Tror ni att jag kan få ett hyfsat lån när anmärkningarna försvinner i juli och jag då har fyra st kvar?
Mvh W
?