Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 110000 när anmärkningarna försvinner

Tjena spelmissbrukare här, trilla dit ordentligt 2016 lånade runt en halv mille och fick tott 24betalnings anmärkningar.
Har med hårt arbete och en god vän som kunde låna ut en större summa pengar.
Nu till min fråga har 11000 i skuld till min vän, min väns situation har förändrats och pengarna skulle behöva in fortare än vad jag nu betalar av, i dagsläget betalar jag 7000. När tror ni att man skulle kunna få ett hyfsat blanco förstår att det är rätt kört nu.
Inkomst runt 550000
Anmärkningar 16 kvar de flesta försvinner i mars å juli och de fyra sista i oktober.
Risk 38 vad jag kan se på mini uc.
En förfrågan.

Hur mycket påverkar anmärkningarna betyget?

Tror ni att jag kan få ett hyfsat lån när anmärkningarna försvinner i juli och jag då har fyra st kvar?
Mvh W

Tjena spelmissbrukare här, trilla dit ordentligt 2016 lånade runt en halv mille och fick tott 24betalnings anmärkningar.
Har med hårt arbete och en god vän som kunde låna ut en större summa pengar.
Nu till min fråga har 11000 i skuld till min vän, min väns situation har förändrats och pengarna skulle behöva in fortare än vad jag nu betalar av, i dagsläget betalar jag 7000. När tror ni att man skulle kunna få ett hyfsat blanco förstår att det är rätt kört nu.
Inkomst runt 550000
Anmärkningar 16 kvar de flesta försvinner i mars å juli och de fyra sista i oktober.
Risk 38 vad jag kan se på mini uc.
En förfrågan.

Hur mycket påverkar anmärkningarna betyget?

Tror ni att jag kan få ett hyfsat lån när anmärkningarna försvinner i juli och jag då har fyra st kvar?
Mvh W

Blir nog inte helt lätt, är det ”bara” 11.000kr du behöver få ihop?
Har du möjlighet att betala av I någorlunda snabb takt kanske ett lån utan uc hade kunnat va lösningen inte optimal men..

110.000 antar jag att det tyvärr handlar om som det står i rubriken? Betalar han 7.000 i dag så är det ju borta på 1.5 månad om det var 11.000

Handlar om 110000. Det är summan som kommer va kvar i juli.

Kommer gå ner en hel del efter att 12 anmärkningar försvunnit och de andra snart går ut! Kan kanske bli svårt att få 110 på samma när du har 4 kvar men dela det mellan 2 bör vara fult möjligt!

Jag fick 200 på Balanzia i höstas med fem (eller sex, minns ej) anmärkningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp