Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna 1 Mkr - är det möjligt?

Sök 500.000k på lendo och hoppas på att Collector nappar och någon mer.

Får du bud av Collector så kontaktar du dom och säger att du vill ha lånet direkt via dom för att utnyttja deras ränterabatt på 0,5%. Dom kommer då bevilja dig lånet och ge dig en ränterabatten och ändå använda sig av samma uc som lendo använde.

Dina andra bud från lendo kommer ligga kvar eftersom du gick direkt via Collector. Så när du fått pengarna från Collector kan du välja ett av dom andra buden på lendo.
Får man fråga vad du ska ha pengarna till ?
Nej det där funkar inte längre . Jag fick 2 av lendo förra veckan remember o Santander . Godkände Santander vis Advisa sen ringde jag upp Santander o sa att jag ville ha det lånet direkt vis dom o dom sa tyvärr numer måste man vänta 30 dagar sa dom i ta en ny UC just för att de vill kunna se om man tackat ja till andra lån

Menade att jag tackade ja till remember via Lendo

Nej det där funkar inte längre . Jag fick 2 av lendo förra veckan remember o Santander . Godkände Santander vis Advisa sen ringde jag upp Santander o sa att jag ville ha det lånet direkt vis dom o dom sa tyvärr numer måste man vänta 30 dagar sa dom i ta en ny UC just för att de vill kunna se om man tackat ja till andra lån
Collector är en annan bank än remember
Dom har nog inte samma system och rutiner.

Nu innan de 30 dagarna gjorde jag en chansning o sökte det beviljade beloppet på
40 hos Santander igen direkt på
Deras sida ( innan mitt remember lån hinner registreras på uc och det blev beviljad men 38 istället för 40. Då behövde man alltså inte vänta 30 dagar som de sa till mig . Är det någon som vet om
Det kan komma erbjudande om
Kreditkort automatiskt beviljat genom
Lån hos Remember el Santander?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp