Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna över sin årsinkomst

Tjena,

Jag har en årsinkomst på 250.000. Har jag en chans att få låna 350.000 någonstans? Skulle klara av kostnaden enligt alla kalkyler. Vet inte hur det ser ut med maxtak på lån jämfört med lön.

Mvh

Vissa bolag bör det gå igenom hos erfarenhetsmässigt.

Nog lättare om man delar kakan. Men man kan nog söka kanske på 350.000 först och då ta ett lägre erbjudet belopp.

Tjena,

Jag har en årsinkomst på 250.000. Har jag en chans att få låna 350.000 någonstans? Skulle klara av kostnaden enligt alla kalkyler. Vet inte hur det ser ut med maxtak på lån jämfört med lön.

Mvh
Tror också det är lättare att dela för att få bra ränta. Verkar inte vara något problem att ha lån över din årsinkomst, däremot att låna från en och samma bank över årsinkomst.

Har du bra UC och inga andra krediter så skulle jag först söka på 200.000 och få in erbjudanden med riktigt fina räntor. Sedan minst 1 månad senare söka lån för resterande belopp

Att ha blanco över sin årsinkomst är inga problem. Men som de andra skriver så äre nog svårt att få det på en och samma bank. På Lendo står det att dom rekommenderar att inte söka på mer än 80% av sin årsinkomst. Innan stod det 90% så de har sänkt endel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp