Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån

Är de någon som vet om de finns privata lån å ta av privatpersoner eller något annat då jag inte kan ta vanliga lån för att jag har för många uc. Separera med mitt ex nu för ett tagsen, jag fick söka lägenhet å har halkat efter på grund att jag har fått betala trippla å dubbla hyror då jag äger halva huset. Hon ska ha huset å jag väntar på att vi ska komma överens hur mkt hon ska köpa ut mig för. Men just nu skulle jag behöva hjälp om de finns nån som vet nått bra lån?

Är de någon som vet om de finns privata lån å ta av privatpersoner eller något annat då jag inte kan ta vanliga lån för att jag har för många uc. Separera med mitt ex nu för ett tagsen, jag fick söka lägenhet å har halkat efter på grund att jag har fått betala trippla å dubbla hyror då jag äger halva huset. Hon ska ha huset å jag väntar på att vi ska komma överens hur mkt hon ska köpa ut mig för. Men just nu skulle jag behöva hjälp om de finns nån som vet nått bra lån?
Fairlo har upp till 100 tkr utan uc. Tror de kör Bisnode men tror max att börja på är 30 000 kr sen får man levla. Eller fråga någon anhörig beroende på hur mycket du behöver.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp