Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån utan uc som skiter i vilket och beviljar vem som helst oavsett förutsättningar.

Är Holm bank seriösa? Godkänner de låntagare trots kronofogdskulder? Har du eller någon annan här erfarenhet av dem?

Trodde de var en bluff.
De är oseriösa, men det går ju att få ett lån från dem. Gällande skulder hos kronofogden kopplat till beviljande av lån från Holm Banks sida vet jag faktiskt inte. Skulle tippa på ett avslag då. Jag har erfarenheten av dem att de behandlar sina kunder helt olika trots liknande förutsättningar i många utav fallen. De är otydliga, ganska otrevlig kundtjänst men betalar liksom ändå ut dina pengar. Jag har fått höja 1 gång, fick höja med 25000 och det var väl kanske efter 3 månader eller något sådant.

De är oseriösa, men det går ju att få ett lån från dem. Gällande skulder hos kronofogden kopplat till beviljande av lån från Holm Banks sida vet jag faktiskt inte. Skulle tippa på ett avslag då. Jag har erfarenheten av dem att de behandlar sina kunder helt olika trots liknande förutsättningar i många utav fallen. De är otydliga, ganska otrevlig kundtjänst men betalar liksom ändå ut dina pengar. Jag har fått höja 1 gång, fick höja med 25000 och det var väl kanske efter 3 månader eller något sådant.
Okej, tack för ditt svar! Var superlängesen jag lånade pengar, väldigt många år sedan, men jag har fortfarande skulder hos kronofogden (som jag betalar av). Såg för några dagar sedan när jag kollade runt lite efter långivare att det dök reklam om att Holm Banks kan acceptera låntagare trots kronofogdskulder men det kanske bara var för att locka besökare till hemsidan.

Det du skriver om deras kundtjänst låter ju inte så jättetrevligt heller. Så jag tror nog att jag skippar att prova ansöka via dem, hade troligtvis ändå blivit avslag.

Tack för ditt svar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp