Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån upp till öronen

Hej, har ett lån hos marginalen bank på 175.00. Tryggkredit på 50.000, Northmill 30.000. En skuld på drygt 22.000 hos fk (återkrav) som ska betalas av på 12 månader.
Har även hos csn på strax över 70.000.

Har 4 uc förfrågningar, varav två försvinner i oktober. Mitt kreditbetyg är mycket bra. Förra året hade jag en inkomst på strax över 365.000.

Finns det någon bank som lånar ut på mina meriter så jag kan samla dessa lånen. CSN är inte med i ett framtida samlingslån men syns ju på uc att jag har.

Vill gå all in och betala bort det här fortast möjligaste. Även om jag måste skaffa en sidoinkomst.

Hur ser räntorna ut på dessa lån och är de annuitetslån? Isf skulle jag rekommendera att lägga all fokus på att extra amortera. Att byta för att samla är oftast (men inte alltid) en dålig affär sett från total kostnadsperspektiv.
Gör en plan och en budget och se hur mycket du kan amortera extra. Dvs sett ihop alla dina utgifter och inkomster, gå igenom ALLA utgifter och se ifall du verkligen behöver det. Dvs försäkringar, abbonnemang, streaming mm mm se hur mycket det blir över och lägg det på att extra amortera. Håll dig sedan till planen/budgeten.

Använd låneförmedlare. Får du lägre ränta och amorterar mer istället för räntan du hade innan så tjänar du Oftast på det.

Det såg väl inte ut som så dåliga förutsättningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp