Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån trots utmätningsförsök 30000

Men bör jag fixa till mitt underskott först eller kan jag chansa tror ni?
Har ju blanco + krediter på över 900000kr

så skit förutsättningar!
Men det brukar gå rätt mkt plus minus noll så jag klarar mig och får pengar i slutet av juli eller i början av augusti av mitt bolag så det är främst fram tills dess det är föööör tight så skulle behöva lånet från cash buddy...
Har du kunnat ta lån innan med det underskottet eller fick du det detta året?

Har du kunnat ta lån innan med det underskottet eller fick du det detta året?

Nej inga lån nu bara blankt nej!
Det är ju 27,8% och vet att gränsen brukar gå vid Max 19% och att man inte bör ha mer än 15%....
Men tänker att det är för lång tid att vänta på Skatteverkets besked och sen ska pengar in till dem också men är ju några månader tills dess...
Men syns uppdateringen på underskott redan vid beslut eller när man betalt mellanskillnaden?

En del verkar fått cash Buddy med sämre förutsättningar på uc men troligtvis bättre underskott då, trots sämre ut....

funderar på att testa men tror mitt underskott är för högt: 143000kr och 513000kr i inkomst

8ff varav 4 under 2020

uc: 8

Vad tror ni om cash Buddy?
Skulle säga att du får det hos cashbuddy ,,,,jag hade usla förutsättningar inte det underskottet men massor av anmärkningar utmätningsförsök osv så tror du får detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp