Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån trots skuldsaldo på 10000kr?

Hejsan.

Har löst mina skulder på typ 275.000 men har en skuld från CSN som gått till kronofogden. Den är så att jag ska bli utmätt för den.

Finns det möjlighet med lån någonstans för att lösa den skulden? Kan inte få hjälp av anhöriga.

Har ju betalningsanmärkningar samt skuldsaldo då på 9000-10000.

Tack i förhand!

Utan säkerhet lånar ingen ut till någon med skuldsaldo. Och jag tror ingen lägger ner den tid en process för att göra lån med säkerhet för ett lån på 10k

Hejsan.

Har löst mina skulder på typ 275.000 men har en skuld från CSN som gått till kronofogden. Den är så att jag ska bli utmätt för den.

Finns det möjlighet med lån någonstans för att lösa den skulden? Kan inte få hjälp av anhöriga.

Har ju betalningsanmärkningar samt skuldsaldo då på 9000-10000.

Tack i förhand!
Vad har Du för inkomst, och vad är övriga kostnader i livet?

Att ha skuldsaldo är nästan värre än att ha en betalningsanmärkning, så jag tror att det är ytterst små chanser för dig att få lån till normal ränta. Däremot finns det säkert någon sms-utlånare som lånar ut till ockerränta, det låter jag vara osagt.

Att ha skuldsaldo är nästan värre än att ha en betalningsanmärkning, så jag tror att det är ytterst små chanser för dig att få lån till normal ränta. Däremot finns det säkert någon sms-utlånare som lånar ut till ockerränta, det låter jag vara osagt.
Inte nästan, det är värre. En anmärkning tyder på att något inte betalas som det ska.
Skuldsaldo är saker som faktiskt inte är betalda.

Tyvärr, du är helt rökt hos alla långivare för att tala klarspråk.

Tyvärr, du är helt rökt hos alla långivare för att tala klarspråk.
Tackar för svar i alla fall!

Tror det är skuldsaldo jag har. Beslut om utmätning har tagits men har inte hört något mer från dem. Har lyckats lösa 277k i skulder med hjälp av familj men de kan inte hjälpa mer.

Kan man betala in en del av skulden man har eller måste helas betalas in?

Tackar för svar i alla fall!

Tror det är skuldsaldo jag har. Beslut om utmätning har tagits men har inte hört något mer från dem. Har lyckats lösa 277k i skulder med hjälp av familj men de kan inte hjälpa mer.

Kan man betala in en del av skulden man har eller måste helas betalas in?

Du kan betala delar när du vill

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp