Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

lån trots Förfrågningar.

Hej,
Jeg har deklarert innkomst på 195000 kr for 2015(fikk skatte papirer i dag) men har nå gått opp i lönn og tjener 27500 fast för skatt, jeg har tyvärr rundt 14 Förfrågningar da jeg ikke viste hur det fungerer i Sverige.
Jeg har 2 små lån på tilsammen 12000 kr.
jeg ser på og kunne låne 60000 kr da jeg skal betale ned de 2 dyre lånene og kjöpe möbler.
vet dere om det er noen muligheter? vil ikke skaffe fler förfrågningar så jeg vil inte söka för jeg er säker. jeg har ingen anmärkninger.
håper dere forstår min svorsk.
Mvh
Norsken

Kan nog gå via tex Lendo, men du optimerar dina chanser om du väntar ut några förfrågningar så att du åtminstone har under 10. Är någon tagen alldeles nyligen bör du i alla fall vänta minst en månad.

Har läst lite olika överallt. Hur länge syns förfrågningar? Försvinner dom efter 1 år eller 3 år?

Förfrågningarna försvinner efter 1år.

Hvor lang tid tar det efter man har deklarert för det vises innkomstupgifter hos eksterne bolag?

Om du deklarerar senast 2 maj så syns din nya inkomst i juni när den registrerats hos Skatteverket

ok jeg deklarerte for en vecko siden.
Jeg startet min jobb her i sverige i februar 2015 og nu skal jeg flytte inn i förstehands kontrakt lägenhet og trenger lån for möbler men da må jeg vente til juni.
Takk for snabbt svar Ca5tio!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp