Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån trots 20 anmärkningar

Som titeln lyder. Finns det möjlighet till lån trots förutsättningarna. Varenda liten skuld är betald så är helt skuldfri övrigt. Fast jobb med va 30k innan skatt med

Nej är det enkla svaret. Skulle det ändå mot förmodan finnas en aktör så skulle jag starkt ifrågasätta varför man lånar ut pengar till en person med 20 anmärkningar.

Inte med 20 anmärkningar.

Som titeln lyder. Finns det möjlighet till lån trots förutsättningarna. Varenda liten skuld är betald så är helt skuldfri övrigt. Fast jobb med va 30k innan skatt med
Tyvärr.
Däremot om jag hade vart du hade jag försökt se mig om efter undersökningar som kan generera i lite pengar eller om du har någonting av värde så kanske du kan panta in dom på pantbank? Där spelar kreditvärdighet ingen roll.

Hoppas verkligen ingen medger kredit under de förutsättningarna.

Märkligt.
Själv fick jag avslag med 250 årsinkomst, inga anmärkningar och hög kreditvärdighet på creditsafe.
Aldrig hört om någon med mer än 20 anmärkningar som fått lån någonstans.
4000kr kreditgräns med precis avslutad utmätning, 30+ anmärkningar på 300 000+ kr

Såhär såg villkoren ut;
löpande kontokredit med kreditränta 39.5%, effektiv ränta 181,18%, minsta månadsbetalning per avräkningsperiod 6,7% av kreditsaldo samt 3,3% ränta för utnyttjat kreditbelopp vid faktureringstillfället (lägst 800kr).

Jag har skrivit till dom i efterhand och frågat hur f*n de kan bevilja någon med så hemska förutsättningar.
Vidrigt såhär i efterhand.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp