Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån Thorn

Gjorde idag en ansökan med dåliga förutsättningarna.
De enda jag fick erbjudande från är Nystart Finans och Thorn.

Ni som har Thorn, hur är de?
Signera man skuldebrev eller är det via bankID?
Vad finns det för val på faktura? Autogiro, Efaktura eller Brev?

Något annat man bör veta om de?
Om jag har fattat rätt så ska mitt Thorn-lån gå över till något som heter Facit bank. Hoppas att det blir bra..vill bli av med det lånet så fort det bara går.

Om jag har fattat rätt så ska mitt Thorn-lån gå över till något som heter Facit bank. Hoppas att det blir bra..vill bli av med det lånet så fort det bara går.
Jag fick också information om det för typ ett halvår sen. Verkar inte ha hänt något sedan dess. Facit bank har någon luddig hemsida men man kan inte logga in där.

Måste säga att dom inte har en hemsida med inlogg är tragiskt. Känns som dom gör allt för att man inte ska ha koll på vad man betalar? Kan man lita på att allt går rätt till?

Däremot var det enkelt att förhandla ner räntan när jag hade lån hos dom, sänkte min hälften. Så det var ett bra ”brygglån” för mig.

Att slutbetala lånet var krångligt dock, hur får banker och låneaktörer ens bete sig så? I vissa fall är det som att dom vill aldrig att man ska lösa lånet och va fast. Sånt här måste ses över!

Hur är det på Thorn? Skickas något brev hem i brevlådan eller är allt digitalt?

Då var jag av med Thorn. Usel ränta och ingen internetbank med översikt av skuldläget.
Nej, Thorn blir det inte igen.

Jag fick erbjudande av Thorn via lendo igår, någon som vet hur lång tid det tar innan jag ser uc de tog?
Och jag fick erbjudande om det jag ansökte. Har förstått att de brukar ringa, brukar de sänka summan eller någon som fått helt avslag efter samtal?

Jag fick erbjudande av Thorn via lendo igår, någon som vet hur lång tid det tar innan jag ser uc de tog?
Och jag fick erbjudande om det jag ansökte. Har förstått att de brukar ringa, brukar de sänka summan eller någon som fått helt avslag efter samtal?
Vilka förutsättningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp