Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån & spar bank?

Har någon erfarenhet av denna banken? Är den ny?
/ancilla

Har ingen personlig erfarenhet av dem Lån & Spar Bank A/S grundades i Danmark redan 1880 och är en väletablerad bank med fokus på privatpersoner. Banken samarbetar idag med ett flertal medlemsorganisationer och fackförbund kring banktjänster till förmånliga medlemsvillkor I Sverige har Lån & Spar Bank A/S bedrivit verksamhet tillsammans med Sparbanken Öresund AB sedan 2006, bl.a. under varumärket Villabanken. Från och med den 1 oktober 2015 tar Lån & Spar Bank A/S, via sin svenska bankfilial, över Sparbanken Öresunds del i verksamheten. Lån & Spar Bank blir då en ny aktör på den svenska bankmarknaden, med fokus på medlemmar i svenska organisationer och fackföreningar

De har jobbiga aviavgifter på 50kr trots autogiro, annars inget krångel. När jag ville avsluta lånet försökte de först omförhandla mina villkor, så det kan kanske vara värt att "hota" med det efter något halvår för att se om man kanske kan få lägre ränta eller slopa aviavgiften?

De har jobbiga aviavgifter på 50kr trots autogiro, annars inget krångel. När jag ville avsluta lånet försökte de först omförhandla mina villkor, så det kan kanske vara värt att "hota" med det efter något halvår för att se om man kanske kan få lägre ränta eller slopa aviavgiften?
Tack :) tråkigt med aviavgifter bara!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp