Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån & Spar Bank etableras i Sverige

https://www.lsb.se/lana/privatlan

"Lån & Spar Bank är en förhållandevis ny aktör på den svenska marknaden, men i Danmark har vi funnits sedan år 1880. På andra sidan sundet är vi en väletablerad bank som är noterad på Köpenhamnsbörsen och i huvudsak ägs av olika fackföreningar."

Grundvillkor för lån
  • Möjlighet att låna mellan 50 000- 500 000 kr
  • Räntan är individuell och bestäms efter kreditprövning: 3,75-11,25%. Snitträntan för Privatlån är 5,15%.
  • Minst 250 000 kr i årsinkomst från fast tjänst (totalt för låntagare och eventuell medlåntagare)
  • För lånebelopp över 350 000 kr krävs två sökande.
  • Återbetalningstid: 2-12 år
  • Aviavgit 35 kr (kan väljas bort)
  • Fyllt 18 år
  • Inga betalningsanmärkningar
  • Tillsvidareanställning

Bra inlägg! Enda man blir fundersam över är att det krävs två sökande vid belopp över 350. Aldrig vart med om detta förut :)

Lendo ska ju ha dom. Någon som fått erbjudande av dom via Lendo?

Lendo ska ju ha dom. Någon som fått erbjudande av dom via Lendo?

Jag har haft dem, genom Villabanken. Krångligt system där man skulle föra över pengar till ett konto hos dem varje månad, som de sedan drog månadsavgiften från.

Jag fick genom lendo häromdan erbjudande genom dem.
Sökte 190000 med förutsättningar 3ff blanco 220000 inkomst 430000 underskott 30000

De gav mig en ränta på 5,63% men valde santander med ränta 5,7% då jag tyckte de såg smidigare ut och fungerade bra och fick pengarna insatta dagen efter. Fick erbjudande av 15st tror jag samt 2 som avstod varav ica jag tog ett samlingslån hos för nån månad sen. Fick även den gången erbjudande av lån o spar men då lite högre ränta men samlingslånet bättrade mina förutsättningar antar jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp