Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån som vill betala bort skuldsaldo:/

Har skuldsaldo hos kronofogden på 48 tusen. Har idag löneutmätning som dras 3400kr varje månad ca.

Ut över det har jag en avbetalningsplan hos sileo kapital 33 000kr.

Cashbuddy 41 000kr.

Mitt kreditbetyg e rätt kast och har i dags läget 8 betalnings anmärkningar pga av detta.

Jag vill inge annat än o få ett samlingslån så jag kan betala bort det här:/ åtminstone skulden hos kronofogden.

Finns de verkligen inge lånegivare?:/ min sambo kan inte hjälpa mig o jag känner ingen annan heller.

Är de bara o bita ihop o ta sig igeom detta elr finns de nån som har nå bra förslag?:/

Kan tillägga att jag har fast jobb oxå. Men äger ingen bostad/fastighet :(

Hittade nystart finase....
Någon som sökt där? Hur såg eran situation ut?;/

Dom är väl slappast, men kräver mest sannolikt medlåntagare gjorde dom för mig med bättre förutsättningar

Men försöka får man

Tror tyvärr bästa "rådet" i nuläget just är att bita ihop och vara tålmodig. För att hålla modet uppe kan du ju dels försöka fylla tillvaron med små glädjeämnen, dels ha som målsättning att verkligen ta dig genom betalningplaner osv och planera tiden bortom den här ekonomiskt jobbiga perioden (för den kommer!!!). Grymt värdefullt att du har ett jobb med fast inkomst. Att ta tex ett privat lån av en vän är inte heller någon bra idé i nuläget tror jag. Risken stor att du inte fixar betala tillbaka och kanske riskerar en vän och massa dåligt samvete.

Dom är väl slappast, men kräver mest sannolikt medlåntagare gjorde dom för mig med bättre förutsättningar

Men försöka får man

Blev du beviljad?

Skickade in en ansökan för en timme sen o fick sms nu att den inte blev beviljad..o att dom önskade mig lycka till :/ jo tack lycka till det behövs verkligen...

Ja de e väl som du säger :( fan vilken sits man sitter i..mår så dåligt men samtidigt vet jag att det finns dom som har det ännu värre än mig så ska väl inte klaga..

Mina föräldrar hjälpte mig för 5 år sedan när jag hade massa inkasso skulder. Dom låna ut 135 000kr till mig o jag har nu betalat tillbax allt men hade inte varit helt ärligt o tagit med alla skuldet samt lite små grejer som hamnat med under tiden...Jag har såååå många gånger tänkt berätta hur det egentligen ligger til men jag vågar verkligen inte:/ dom skulle bli såå bessvikna..speciellt min pappa:( När dom hjälpte mig första gången så fick jag sitta med mina föräldrar och en kontakt person från banken..har nog aldrig skämts så mkt i hela mitt liv o den ångesten man hade.

Om löneutmätningen rullar på så beräknas jag vara skuldfri från kronofogden om nåt år iaf:(

Blev du beviljad?

Skickade in en ansökan för en timme sen o fick sms nu att den inte blev beviljad..o att dom önskade mig lycka till :/ jo tack lycka till det behövs verkligen...

Behövde en medlåntagare.

Enda jag vet du kan prova är Svea skuldsanering. Men ring dom först, är lång väntetid om jag minns rätt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp