Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån som tar Creditsafe

herregud blir rädd för mig själv... jag behöver hjälp nu. Med lån som tar creditsafe... är så nära på å ta lån i min mammas namn istället och bara typ säga att ja råkade föra över 20 ist för 2 till henne å säga att ja skrev lite siffror som meddelande (ärendenummeret) för att hon inte ska fatta ngt å be henne föra tillbaka 18 till mig. För de ser ju ut som en överföring i övrigt ... blir rädd för mig själv

Hjäp snälla akut ... alla som tar creditsafe de är min enda chans

Senast redigerad av en moderator:
herregud blir rädd för mig själv... jag behöver hjälp nu. Med lån somrar creditsafe... är så nära på å ta lån i min mammas namn istället och bara typ säga att ja råkade föra över 20 ist för 2 till henne å säga att ja skrev lite siffror som meddelande (ärendenummeret) för att hon inte ska fatta ngt å be henne föra tillbaka 18 till mig. För de ser ju ut som en överföring i övrigt ... blir rädd för mig själv

Hjäp snälla akut ... alla som tar creditsafe de är min enda chans
Nej, sök inte lån i andras namn! Fråga din mamma istället om hon kan hjälpa dig med ett lån! Det är din mamma, din familj! Att ta ett lån i hennes namn kommer att såra henne och det krånglar till det mycket både ekonomiskt och i er relation. Hon kommer ju få reda på det nån gång! Så be henne om hjälp att reda ut din situation istället.

Jag håller med Nysstad. Vad är viktigaste? Det måste vara definitivt att behålla sin relation till din mor. Du kommer att såra henne enormt om du tar lån i hennes namn och du krånglar till ditt liv ännu mer. Även en dålig ekonomi går att ordna till med tiden.

Nej ni har så rätt... men hur fan ska ja få fram 8000 kr på en vecka ???

Min mamma skulle aldrig hjälpa mig... hon skulle bara bli förbannad om hon visste och låta mig lära den hårda vägen

Nej ni har så rätt... men hur fan ska ja få fram 8000 kr på en vecka ???

Min mamma skulle aldrig hjälpa mig... hon skulle bara bli förbannad om hon visste och låta mig lära den hårda vägen
Döm inte ut din mamma innan du har frågat. Hon kanske bli förbannad först, kanske med all rätt men sen kommer hon hjälpa dig. Tar du lån i hennes namn blir hon inte bara förbannad utan säkert mycket besviken och ledsen och det tar tid att läka såna sår och bygga ihop ett förtroende igen, tro mig, jag har vart där och ångrar mig så...

Döm inte ut din mamma innan du har frågat. Hon kanske bli förbannad först, kanske med all rätt men sen kommer hon hjälpa dig. Tar du lån i hennes namn blir hon inte bara förbannad utan säkert mycket besviken och ledsen och det tar tid att läka såna sår och bygga ihop ett förtroende igen, tro mig, jag har vart där och ångrar mig så...
Jag ska inte göra det. En kompis ska hjälpa mig... hon gick i borgen för ett lån hos Svea

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp