Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån som inte syns hos kreddy

Hej!
jag har lite panik nu, jag har tre lån som inte syns hos kreddy (slantar, credigo och easycredit) och nu hör jag att det pratas om att de två senare kommer att rapportera till uc så att det numera kommer att synas på kreddy. Jag måste snabbt ta ett annat lån utan UC för att betala av credigo och easycredit. är det någon som har tips om lån utan UC där man får låna ca 20 000-30 000 kr?

Har du betalkoll?
Dem tar mikro UC

Nog lite försent att läsa dom 2 sista där, då det började rapporteras in i Måndags vad jag läst och hört.

Kommer ej synas förens april. Mina syns inte än iaf.

Hej!
jag har lite panik nu, jag har tre lån som inte syns hos kreddy (slantar, credigo och easycredit) och nu hör jag att det pratas om att de två senare kommer att rapportera till uc så att det numera kommer att synas på kreddy. Jag måste snabbt ta ett annat lån utan UC för att betala av credigo och easycredit. är det någon som har tips om lån utan UC där man får låna ca 20 000-30 000 kr?
Om du löser Credigo och Easycredit och avslutar innan denna månads avslut så hinner det nog inte rapporteras in. Det kan rapporteras in som ”avslutad” och krediten syns historisk men tror inte betyget påverkas.
Men Credway (samma som ovannämnda) är sega på att rapportera som avslutad har jag läst här på forumet...

Hej!

Alla lån med uc syns där

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp