Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån som godkänner alla (låg inkomst)

Behöver ett lån på ca 3000 för att hålla mig flytande denna månad, återbetalas i fullo i januari.
Låg inkomst förra året (2023) pga strulig heter så är på ca 80000sek . Detta är uppe på ca 200k
Vilka möjligheter finns det, Ferratum är inte ett alternativ

Lönen bör ha kommit idag, kan du inte undvika ett så dåligt lån? Risken är att du betalar tillbaka dubbelt så mycket.

Först och främst så finns det givetvis inget lån här i världen som godkänner alla.
Vad jag menar är att det inte finns några garantier för att man ska bli beviljad ens lätta ”lån” vad det nu är? Antar att man då syftar på lån som har lägre krav i jämförelse med andra lån.
Det räcker med att någonting inte går ihop i kalkylen och helt plötsligt så är det där ”lätta lånet” i princip omöjligt att få som ju beviljade merparten av låntagarna…

Dom flesta snabblånen brukar väl ha som lägsta inkomst runt 100 000 - 120 000?
Jag ogillar starkt att uppmuntra till att ta ett lån hos dessa men jag säger så Lumify, samtidigt så frågade du.
Lumify kräver sällan ”bra” inkomst från sina låntagare.
Skulle annars säga Daypay men dom är ganska svåra. Man får sällan det beloppet man ansöker om, du lär beviljas maximalt 1000.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp