- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Rent allmänt eller var det något särskilt för din ansökan?Remember ville ha 3 lönespec. för några månader sedan när jag fick lån hos dem.
Rent allmänt eller var det något särskilt för din ansökan?Remember ville ha 3 lönespec. för några månader sedan när jag fick lån hos dem.
Jobbade sist Sep 20212 olika banker dubblar ju risken att du åker fast. När jobbade du sist? Vissa vill ha senaste lönespec. Eller konto utdrag.
Jag vet inte men jag ansökte via Lendo. När jag valde Remember så ville de ha 3 senaste lönespec. som komplettering.Rent allmänt eller var det något särskilt för din ansökan?
Jag bytte jobb och skrev att jag hade större inkomst än det står i UC så det var kanske därför.Good to know. Tänkte söka hos dom nästa månad när jag min sista bet anmärkning faller. Inte att det är ett problem att visa specar, blev mest förvånad.
Har fått remember lån för en och halv månad sedan inga kompleteringar!!Good to know. Tänkte söka hos dom nästa månad när jag min sista bet anmärkning faller. Inte att det är ett problem att visa specar, blev mest förvånad.
Får man fråga hur stor summa?Har fått remember lån för en och halv månad sedan inga kompleteringar!!
Har ett umätningsförsök och en anmärkning och ingen kompletering alls som sagt!!
Sökte via Lendo 50k blev erbjuden från Remember 90k plus kreditkort på 10k som jag acepterade!!Får man fråga hur stor summa?
Övriga förutsättningar? Hur mycket i UC score? Förfrågningar? Års inkomst?☺️Sökte via Lendo 50k blev erbjuden från Remember 90k plus kreditkort på 10k som jag acepterade!!
365k inkomst 3ff 11.4% score(inga lån)Övriga förutsättningar? Hur mycket i UC score? Förfrågningar? Års inkomst?☺️