Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån som alltid blir beviljat

Dom värsta varulvarna av alla, se till att ångra ditt lån inom 14 dagar
Får jag fråga varför? :facepleading: sökte hos dem igår kväll och fick skicka lönespec. Inväntar nu beslut. Tänker att man kanske ska ångra det lite snabbt om de är dåliga.

Får jag fråga varför? :/ sökte hos dem igår kväll och fick skicka lönespec. Inväntar nu beslut. Tänker att man kanske ska ångra det lite snabbt om de är dåliga. :/

Kan bli kostligt hos Lumify i längden bara, dock värre när man har större lån hos dom. Jag hade t.ex lån på 16K där totalt en månad och de gick snabbt upp till 5000 de ville ha direkt första månaden varav förlängningsavgift på 500-1000 någonting, massa ränta och avgifter osv. Du behöver inte oroa dig om det var ett mindre lån, speciellt om du planerar att slutbetala det snart. :)

Kan bli kostligt hos Lumify i längden bara, dock värre när man har större lån hos dom. Jag hade t.ex lån på 16K där totalt en månad och de gick snabbt upp till 5000 de ville ha direkt första månaden varav förlängningsavgift på 500-1000 någonting, massa ränta och avgifter osv. Du behöver inte oroa dig om det var ett mindre lån, speciellt om du planerar att slutbetala det snart. :)
Ah, då förstår jag. :/ detta lånet var på 4000 kr. Dock inte fått besked än.
Tack för svar. :)

Får jag fråga varför? :facepleading: sökte hos dem igår kväll och fick skicka lönespec. Inväntar nu beslut. Tänker att man kanske ska ångra det lite snabbt om de är dåliga.
Mitt 16000 kr lån kosta över 3000 om imte 4 varje månad, sen slut betalade jag men blev 800 för lite, som nu på 1, 5 månad vuxit till 2600+ som skall betalas 25e. Tjatar på mejl å sms varje dag när man är sen å hotar med anmärkning och kronofogden. Måste vara dom dyraste av alla.

Mitt 16000 kr lån kosta över 3000 om imte 4 varje månad, sen slut betalade jag men blev 800 för lite, som nu på 1, 5 månad vuxit till 2600+ som skall betalas 25e. Tjatar på mejl å sms varje dag när man är sen å hotar med anmärkning och kronofogden. Måste vara dom dyraste av alla.
Men oj!!! :eek: Det var verkligen saftigt och väl tilltaget. Då ska jag nog försöka hitta en bättre lösning än att ta detta lån om det beviljas.

Men oj!!! :eek: Det var verkligen saftigt och väl tilltaget. Då ska jag nog försöka hitta en bättre lösning än att ta detta lån om det beviljas.
Prova Happy Cash, inte på långa vägar så höga avgifter som Lumify om du måste ta ett sms lån.

Kan säga att min vän som är i samma tråkiga sits som många av oss har 10k på lumify inte betalat en krona på 9 månader. Första månaderna ringde de konstant sa hon men sen inte hört någonting ej skickat till inkasso ens och nu innan jul fick hon ett mail att betalar hon bara ursprungskulden så stryker de resten. Jag tycker det var riktigt sjyst iallafall. Jag har som tur bara 2000kr där iofs.

Jag har haft skuld hos lumify i över 1år. Och har fått erbjudande från de 6(!) gånger om att bara återbetala ursprungliga kostnaden utan något som helst ränta eller avgifter. Och detta trots att jag bett den skicka till inkasso eller kronofogden varje gång. Sånt erbjudande har jag inte fått från någon annan långivare jag har skuld hos.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp