Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån Remember 350000kr

Hej.
Någon som samlingslån på Remember på minst 350000kr?. Berätta era förutsättningar när ni fick lånet. Samt om ni hade lösenkrav på allt eller en del.

Hej.
Någon som samlingslån på Remember på minst 350000kr?. Berätta era förutsättningar när ni fick lånet. Samt om ni hade lösenkrav på allt eller en del.
Ansträng dig lite mer att skriva om dina förutsättningar om du vill ha nåt vettig svar.

Fast han frågade väl bara?

För hans bästa att få flera svar borde han anstränga sig lite mer. Om jag hade Remember lån jag skulle aldrig skriva ett svar i det här tråden. Så det är tips till honom i välmening.
Bättra att inte svara då så får de som vill svara.
Hans fråga var faktiskt inte om han kunde få lån utan vad andra hade för förutsättningar.
Han kan kanske räkna ut sj om han får eller inte om han har 1 eller 3 att jämföra med

Mycket relevant fråga! Jag är också nyfiken

Bättra att inte svara då så får de som vill svara.
Hans fråga var faktiskt inte om han kunde få lån utan vad andra hade för förutsättningar.
Han kan kanske räkna ut sj om han får eller inte om han har 1 eller 3 att jämföra med
Jag brukar inte svara och hoppar över sådana tråd men kunde inte låta bli att tipsa honom att det är lättare att få svar om man skriver sina egna förutsättningar istället att jaga folk som skulle skriva deras förutsättningar. Vad är oklart med detta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp