Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån på Credway - Höjning på Credigo??

Hej!

Jag har ett lån hos Credway på 10K. Fick idag ett sms från Credigo ?? där det stod att jag KAN ha möjlighet att höja min kredit. Någon som vet om detta innebär att man verkligen får det eller vill dom bara att man ansöker igen?? Och är det hos Credway jag höjer då eller blir det en ny kredit hos Credigo?

Jag fick också SMS:et - jag har både Credway,Credigo och Easycredit. Dock inte maxbeloppet på två av dom.
Provade höja - det gick inte.

Creditsafe!

Okej. Har för mig att dom tog UC tidigare, på lån 10-20 k.

Det tror jag också att dom gjorde. Men tror dom märkte hur många kunder dom gick miste om där så nu kör dom CS på alla.

Hej!

Jag har ett lån hos Credway på 10K. Fick idag ett sms från Credigo ?? där det stod att jag KAN ha möjlighet att höja min kredit. Någon som vet om detta innebär att man verkligen får det eller vill dom bara att man ansöker igen?? Och är det hos Credway jag höjer då eller blir det en ny kredit hos Credigo?

Hej!
Fick samma SMS men när jag klickar på länken händer inget. Till slut tröttnade jag och loggade på Credway appen. Det gick så fort kunde höja till max och fick 10 000 kr en och en halvtimme senare ramlade pengarna på mitt konto. Helt otroligt.

Hej!
Fick samma SMS men när jag klickar på länken händer inget. Till slut tröttnade jag och loggade på Credway appen. Det gick så fort kunde höja till max och fick 10 000 kr en och en halvtimme senare ramlade pengarna på mitt konto. Helt otroligt.
Vad hade du för förutsättningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp