Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån på 3000, avstängd pga flera inkasso förr

Tack för svaret. Brukar vara duktig på att undvika betalningsanmärkningar men samtidigt kass på at betala innan inkasso så får svårt att få lån. Var sen till fixza 1 gång så får ej det men bra val annars. Testat på 38 an nu;) tack.
Skall dock tillägga dock förvisso att det ju inte är en garanti att kunna låna om hos Fixza. Sambon hamnade hos inkasso en gång (bättre förutsättningar än jag) och hon har inte kunnat låna om.

Skall dock tillägga dock förvisso att det ju inte är en garanti att kunna låna om hos Fixza. Sambon hamnade hos inkasso en gång (bättre förutsättningar än jag) och hon har inte kunnat låna om.
Jag har bisnode 1. Ursäkta språket men hur fan blir den bättre liksom. Står att jag har medel på creditsafe. ansökte på 38 an.

Har också haft och har spärr och får inte ett enda sms lån just nu osv. Men jag ”offrade” en uc precis på klaralån och fick 8000kr på Everydayplus. Min ut score är 31,5% och 20 ff idag. Kanske prova du med?

Har också haft och har spärr och får inte ett enda sms lån just nu osv. Men jag ”offrade” en uc precis på klaralån och fick 8000kr på Everydayplus. Min ut score är 31,5% och 20 ff idag. Kanske prova du med?
Har du fått ut pengarna? Jag fick också där men sen drog de tillbaka det efter? De gjorde kontrollerna efteråt sa de? Beskedet hos Klara var bara preliminärt

Om det hade funnits en tjänst här att medlemmar kunnat låna ut 3k mot en avgift på typ 300 hade jag gjort det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp