Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån på 3000, avstängd pga flera inkasso förr

Tja har ni nåt tips som inte är så vanligt. Jag har på loanstep, förskottslån och lumify. Typ småsummor. Har inga betalningsanmärkningar eller skulder men bannad på många för det gått till inkasso. Har dåligt bisnode tror jag med osv.

Inkasso och dåligt betyg indikerar betalningsanmärkningar i min värld

38:an, dock 38 dagars lån. Brukar vara hyfsat lätt att iallafall få 2000-3000, du kan som max få 4000. De tar Bisnode, men har fått med en 1:a och ganska dåliga förutsättningar förut så.
Du har ju Fixza (bisnode) lån mellan 1000 och 5000 men du kommer bara få 1500, ska betalas tillbaka inom 30 dagar.
Everydayplus, går under samma företag som Fixza. Bra ränta, kan vara lite kluriga med vilka de beviljar.

38:an, dock 38 dagars lån. Brukar vara hyfsat lätt att iallafall få 2000-3000, du kan som max få 4000. De tar Bisnode, men har fått med en 1:a och ganska dåliga förutsättningar förut så.
Du har ju Fixza (bisnode) lån mellan 1000 och 5000 men du kommer bara få 1500, ska betalas tillbaka inom 30 dagar.
Everydayplus, går under samma företag som Fixza. Bra ränta, kan vara lite kluriga med vilka de beviljar.

Tack för svaret. Brukar vara duktig på att undvika betalningsanmärkningar men samtidigt kass på at betala innan inkasso så får svårt att få lån. Var sen till fixza 1 gång så får ej det men bra val annars. Testat på 38 an nu;) tack.

Tack för svaret. Brukar vara duktig på att undvika betalningsanmärkningar men samtidigt kass på at betala innan inkasso så får svårt att få lån. Var sen till fixza 1 gång så får ej det men bra val annars. Testat på 38 an nu;) tack.
Samma med mig, mycket går tyvärr till inkasso men alltid klarat mig från kronkalle.
Har du haft 38:an tidigare och strulat med betalningar kan det dock bli ett avslag (med största sannolikhet).
Fixza går dock att ta om, bara du betalt inkassobolaget i tid och de informerat Fixza. Sen kanske du ska låta det gå någon månad, men det går att låna om på nytt trots inkasso. Har själv gjort det 1-2 gånger hos Fixza :) stort lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp