Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån på 150k betalningsanmärkningar och hög risk

Hej! Undrar vart det är störst chans att få ett lån på 150k.
Tanken är att jag och en annan(som ej har dålig kredit nivå) ska ta lånet, han ska vara medlånstagare

Antal anmärkningar?
risk?
ff?
låt din polare ta lånet själv är nog enklare. Chansen att hen får det är högre än att ni båda får det.

Håller med. Olika kreditbolag använder olika kreditupplysningar så det kan vara värt att kolla upp vilka kreditbolag som använder vilka kreditupplysningar och sedan anpassa kreditansökan mot kreditbolag som använder din bästa eller din kompis bästa kreditpplysning.

17 ff risk 24%
Så ni tror det är bättre att han tar det själv och man därefter skriver skuldebrev så att han äger en fordran gentemot mig?

17 ff risk 24%
Så ni tror det är bättre att han tar det själv och man därefter skriver skuldebrev så att han äger en fordran gentemot mig?
Det blir billigare för dig ja. Tror inte du får några lån med så högt betyg och många ff. Skippa ff under 1 år så kommer betyget sjunka. Därefter kan du ta ett lån och betala tillbaka polaren så han slipper sitta med risk.

17 ff risk 24%
med dom förutsättningar kommer du i bästa fall få kanske 50k med ränta på 20%+

Du får
Vänta ut betyg och ff.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp