- Meddelanden
- 263
- Mottagna reaktioner
- 82
- Poäng
- 247
Hur tar man ut från ikea kontot?Har du ikea konto så kan du ta ut fr det.
Hur tar man ut från ikea kontot?Har du ikea konto så kan du ta ut fr det.
Om du swishar mig 200 kr så berättar jagHur tar man ut från ikea kontot?

Skojar bara... du ringer ikanos kundtjänst och begär uttag. De frågar vad du ska ha pengarna till och sen utbetalas dem till ditt konto. Tog ut 3000 kr i vintras. Kostar tyvärr 75 kr/uttag och det tar ca 3-4 dagar.Om du swishar mig 200 kr så berättar jag![]()
Skojar bara... du ringer ikanos kundtjänst och begär uttag. De frågar vad du ska ha pengarna till och sen utbetalas dem till ditt konto. Tog ut 3000 kr i vintras. Kostar tyvärr 75 kr/uttag och det tar ca 3-4 dagar.
Hade vart bra med något ställe man kunde låna upp till 500.Vet hur det är att vänta på sjukpenning, min utb har strulat några ggr, men fått pengar sen, och precis när gjort en budget och kommit i kapp, så händer något annat! Mitt frikort gick ut och har fått inflammation i skenskidan, men van att allt går emot mig. Levt med min kroniska värk sen 2008. Såå jobbigt när allt går emot en hela tiden. Tar på krafterna..Hej finns de något ställe där man kan låna mellan 200 kr upp till 500 kr betalas inom 14 dagar då sjukpeng kommer.
Beklagar❤️Ja fy har inte en krona har cancer och tar massor med medicin många av dom går på högkostnadsskyddet men inte alla. Skulle behöva mat fram till 25. Så vet hur de är. Blir så ledsen på allt. Ja ett lån på 500 hade varit perfekt men finns tyvärr inte.
jävulska sjukdom!.. Man tycker att alla mediciner ska gå på högkostnads skyddet, särskilt för cancer patienter!..hoppas att allt går bra för dig
ja det hade verkligen varit perfekt med 500 kr lån