Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån, men ingen post hem.

Hej!

Är i behov av ett privatlån om ca 50 000kr. Finns det någon bank där all komunikation sköts digitalt. Då tänker jag på signering av skuldebrev med bankid, inga betalningsavier eller fakturor på posten, inget årsbesked i brevlådan. Dvs ALL kommunikation sker digitalt.

Ikanobank, Santander?

Tack för hjälpen.

Bank Norwegian visste jag om, har dessvärre satt en lånespärr hos dem för en tid sedan... Tror inte den går att ta bort?

Santander är jag lite sugen på, där signerar man med bankid och kan välja e-faktura! Någon som har haft dem?

Vill inte ha något hem postväg, och ja, jag vill hålla lånet hemligt för min fru!

Jag har haft santander men jag fick då hem skuldebrev i brevlådan att skriva på..

Fick du något mer hem i brevlådan av dem? Vad som helst...

Hur betalade du? E-faktura?

Jag har Ikano skuldebrev hem för undertecknande inget annat hem. Betalningarna via autogiro.

Fick du något mer hem i brevlådan av dem? Vad som helst...

Hur betalade du? E-faktura?

Jag hade autogiro med e-faktura avisering om jag inte minns fel, det enda jag fick var skuldebrevet, plus möjligen någon pappersavi innan jag hade kommit mig för att anmäla för e-faktura

Ok! Men då signerade ni inte avtalet med bankid då antar jag? För gör man det borde man ju inte få hem skuldebrevet. Eller kommer det ändå hem som en kopia kanske?

Ok! Men då signerade ni inte avtalet med bankid då antar jag? För gör man det borde man ju inte få hem skuldebrevet. Eller kommer det ändå hem som en kopia kanske?
Inget signerande via bankid, vet inte om det gick när det begav sig, fick hem skuldebrev, skrev på, skickade in.

Ok.. Nu går det att signera med bankid iallafall! Det borde alltså täcka upp mina önskemål om jag dessutom tecknar mig för e-faktura i internetbanken...

Hur länge hade du lånet? Och det ända du fick hem var alltså skuldebrevet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp