Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med utmätningsförsök

Agerar inte alla som lånar ut pengar så?
Man vet att man kan vända sig till staten för att få betalt om det behövs.
I Sverige ja, i USA, nej. Finns säkert fler länder. Där får man bara dålig Credit när man ej betalar förutom skatten då så såklart (IRS)

Agerar inte alla som lånar ut pengar så?
Man vet att man kan vända sig till staten för att få betalt om det behövs.
Man har inte i kalkylen att det är nära på 100% som kommer gå den vägen.

Man har inte i kalkylen att det är nära på 100% som kommer gå den vägen.
Bluestep lånar ut med 25% i kalkylen...? Med en bostad som trygghet och snabba på att skicka in för verkställighet.

Bluestep lånar ut med 25% i kalkylen...? Med en bostad som trygghet och snabba på att skicka in för verkställighet.
Vi har rätt lite försäljning för bluestep. Handelsbanken verkar ha mer otur med vilka kunder man väljer.

Vi har rätt lite försäljning för bluestep. Handelsbanken verkar ha mer otur med vilka kunder man väljer.
Procentuellt sett till antalet kunder respektive bank har tror jag Bluestep ligger bra till.

Jag fick ett på Extralånet på 20k med ett utmätningsförsök från 2020, och jag har inte haft något hos Kfm sen november 2021. Men extralånet har hög ränta - 24%. Jag får betala 587 i månaden för det, men använde det för att avsluta tre skulder som kostade mig 1100 per månad sammanlagt, så det var värt det för mig.
Använder extralånet instantor?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp