- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 115
- Poäng
- 307
Denna månad har skitit sig rejält som typ alla andra månader. Och nu väntar jag på försäkringspengar för en arbetsskada från 2016. Men dessa pengar kommer aldrig och det står att handläggningstider är längre just nu. Så jag försöker vända på varenda krona. Nu har jag 1 krona på kontot och några ören och inget busskort. Jag ska jobba hela helgen och hela månaden ut men jag kan inte ens ta mig till jobbet. Lagt upp lite grejer till försäljning men ingen som nappar och jag har utmätning så blir inte beviljad några lån, kreditkort etc. Och ingen av mina vänner, familj kan låna mig för att vi är mitt i december. Så om ni har några visa ord, lite peppande får ni gärna skriva de just nu för jag vill bara sjunka genom jorden. Och om ni vet något lån som beviljar trots sämst kreditscore osv. Hade bara behövt några hundralappar så jag kan fylla på SL kort. Mat löser sig för det har jag på jobbet och om jag äter hos någon kompis. Så vet ni något lån? Eller något sätt för att få fram pengar snabbt så skriv gärna de. Mvh en desperat tjej som sitter i skiten till löning.