Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med pågående sanering

Hej!

Kan börja med att kommentarer som att "man inte ska låna med skuldsanering" undanbeds starkt. Hade det handlat om vilken annan anledning som helst så hade jag absolut inte gjort det och är i grunden starkt emot att jag gör det, men ser det som att jag inte har något val.

Jag har en pågående skuldsanering sedan 3 år tillbaka. Under de senaste dagarna har min hund blivit sjuk och behöver veterinärvård. Jag har en del pengar undanlagt för detta men saknar 3000:-.

Finns det någon aktör som lånar ut trots pågående skuldsanering?

Jag har inga som helst problem med att betala av det redan nästa månad, vilket jag även kan styrka med lönespec och intyg på mina fasta kostnader. Det är ett krav att lånet inte syns någonstans då jag inte vill att någon av mina nuvarande borgenärer ska kunna ifrågasätta det, vill inte riskera någonting. Har dem minsta belopp exempelvis 5000/10.000 eller liknande så är jag beredd att ta det då jag ändån kommer att betala tillbaka fulla summan nästa månad.

Och nej, har varken vänner eller familj att låna av trots att det är en mindre summa.

Det finns ingen aktör som lånar under pågående skuldsanering.

Hej!

Kan börja med att kommentarer som att "man inte ska låna med skuldsanering" undanbeds starkt. Hade det handlat om vilken annan anledning som helst så hade jag absolut inte gjort det och är i grunden starkt emot att jag gör det, men ser det som att jag inte har något val.

Jag har en pågående skuldsanering sedan 3 år tillbaka. Under de senaste dagarna har min hund blivit sjuk och behöver veterinärvård. Jag har en del pengar undanlagt för detta men saknar 3000:-.

Finns det någon aktör som lånar ut trots pågående skuldsanering?

Jag har inga som helst problem med att betala av det redan nästa månad, vilket jag även kan styrka med lönespec och intyg på mina fasta kostnader. Det är ett krav att lånet inte syns någonstans då jag inte vill att någon av mina nuvarande borgenärer ska kunna ifrågasätta det, vill inte riskera någonting. Har dem minsta belopp exempelvis 5000/10.000 eller liknande så är jag beredd att ta det då jag ändån kommer att betala tillbaka fulla summan nästa månad.

Och nej, har varken vänner eller familj att låna av trots att det är en mindre summa.

Om du inte har gjort det redan, kolla om djurkliniken godtar att du betalar det du kan idag och resterande efter överenskommet datum. Hur mycket landar allt på?
Avyttra saker, kolla hur du kan starta insamlingar. Våga be om hjälp längre utanför din bekantskapskrets.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp