Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med misskött kredit

Hej jag har en misskött kredit på northmill. Jag undrar vilka lån kan jag få med det?.
Helst 20000+ lån.

17 FF
10,2 uc
ca 120 tkr i blanco
Lön 650tkr

Finns nog risk att 17FF är i högsta laget! Vet att Coop har beviljat med misskött kredit.

Hej jag har en misskött kredit på northmill. Jag undrar vilka lån kan jag få med det?.
Helst 20000+ lån.

17 FF
10,2 uc
ca 120 tkr i blanco
Lön 650tkr
Alltså man skall ju inte ifrågasätta mm du får låna hur mycket du vill mm. Men finns det verkligen inget annat sätt du kan lösa din situation. Genom tillexempel alla tips här inne om jämkning, snöbollseffekt eller släppa taktiskt till inkasso. Med din lön borde du under normala omständigheter kunna få till 20.000 i överskott på 2 månader?

Skriver i alla väl mening. Då jag önskar att jag tänkt annorlunda tidigare.

Lycka till oavsett.

Alltså man skall ju inte ifrågasätta mm du får låna hur mycket du vill mm. Men finns det verkligen inget annat sätt du kan lösa din situation. Genom tillexempel alla tips här inne om jämkning, snöbollseffekt eller släppa taktiskt till inkasso. Med din lön borde du under normala omständigheter kunna få till 20.000 i överskott på 2 månader?

Skriver i alla väl mening. Då jag önskar att jag tänkt annorlunda tidigare.

Lycka till oavsett.
Jag förstår. Tack för visad omtanke och tack för tipsen. Dock är det en lång historia och jag orkar inte dra upp den men jag skulle behöva 20-30 extra denna månad. Jag undrar helt enkelt om det finns möjlighet för en med misskött kredit och få ett lån?

Jag förstår. Tack för visad omtanke och tack för tipsen. Dock är det en lång historia och jag orkar inte dra upp den men jag skulle behöva 20-30 extra denna månad. Jag undrar helt enkelt om det finns möjlighet för en med misskött kredit och få ett lån?
Testa något lån via bisnode / creditsafe, där syns inte misskött kredit.

Finns det något lån Med Uc eller Bisnode/creditsafe. Som godkänner missbrukad kredit?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp