Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med misskött kredit, 9 ff

Hej!

sitter varje kväll och läser era situationer och är så skönt att se att man ej är ensam.
Jag önskar samla min lån men är osäker på om det är möjligt med mina dåliga förutsättningar

inkomst:304 000
Underskott: 72 000
FF: 9 st
Lån på uc: 220 000
Misskött kredit 2019-08

Vad tror ni om mina förutsättningar?? Finns det någon möjlighet till något samlingslån?

tack för ni läser!!

Hej!

sitter varje kväll och läser era situationer och är så skönt att se att man ej är ensam.
Jag önskar samla min lån men är osäker på om det är möjligt med mina dåliga förutsättningar

inkomst:304 000
Underskott: 72 000
FF: 9 st
Lån på uc: 220 000
Misskött kredit 2019-08

Vad tror ni om mina förutsättningar?? Finns det någon möjlighet till något samlingslån?

tack för ni läser!!
Cashbuddy kanske

Tveksamt. Hur ser UC-risken ut? Har du runt 15% kanske Balanzia funkar? Maila dom och fråga. Skicka med en kopia på UC och förklara läget.

Just nu 17.1 men skall lösa två krediter i veckan (skatteåterbäring). tror ni uc risken går ner lite då?

Ja absolut, ska testa och maila dem och se :)

Just nu 17.1 men skall lösa två krediter i veckan (skatteåterbäring). tror ni uc risken går ner lite då?

Ja absolut, ska testa och maila dem och se :)
Det gör den nog till 100 procent vågar jag svara. Men tyvärr kommer krediterna synas som nollade den 15 juli tidigast så du bör väl vänta tills dess isf.

Ja men precis, tänker att jag väntar till 20e juli ungefär med att söka. Tyvärr drar nog min misskött kredit upp betyget men hoppas verkligen jag kan få ner de lite till iaf innan jag söker.
tack för svar :)

Fick låna 280.000 på Avida med 31.5% risk, 12ff (alla äldre än 6 månader dock). Via Lendo.

Tyvärr en riktig ockerränta på 16%. Men eftersom detta är en kredit kan jag ta ut nästan allt igen direkt när det är inbetalt.

Jag kommer kunna lösa bort alla mina lån inom ett halvårs tid, därför tog jag Avida. Då kan man gå "runt" genom att bara betala ränta (genom att ta ut krediten direkt igen) och så småningom kunna lösa bort all skit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp